Дизайн магазину в м. Черкаси, Черкаська область. Планування магазину повинно враховувати правила мерчандайзингу. Товар повинен бути представлений в такій послідовності, яка найбільш логічна для цього типу продукції.
Потрібно постаратися як би "провести" клієнта через весь торговий зал.
Крім правильного розміщення самої продукції необхідно забезпечити комфортні зони обслуговування клієнта, очікування і інші, в залежності від типу продукції; правильно розмістити сам персонал в залі.
Подумайте, у Вашому випадку, продавець повинен зустрічати і залучати клієнта в зал, або давати клієнту зайти і озирнутися перш, ніж запропонувати йому свою допомогу.
ДИЗАЙН МАГАЗИНІВ
Дизайн інтер'єру магазину в більшій мірі підпорядкований його
головній меті - продажу товарів або послуг.
Добре, якщо продукцію магазину можна використовувати безпосередньо в дизайні його інтер'єру.
Наприклад, розробляючи дизайн магазина оздоблювальних матеріалів, обробку його стелі і стін можна зробити зразками його продукції. Якщо ж Ви вирішуєте дизайн інтер'єру магазину одягу, потрібно подбати про оригінальні ідеї оформлення стін, підлоги, стелі.
Доброю ідеєю буде розміщення по стінах того, що буде
стимулювати клієнта до покупки Вашої продукції.
Той же принцип можна використовувати при дизайні інтер'єру магазину продуктів.
Наприклад, розмістити на стінах або під стелею великі плакати, з професійними фото продуктів і, можливо, цінами на них, якщо вони дійсно невисокі.
Це буде і викликати апетит, і підкреслювати вигідність покупки, стимулюючи купівлю.
Складності ДИЗАЙНУ МАГАЗИНУ
Часто приміщення магазинів орендовані.
Можливості дизайну підлоги і стелі в них обмежені, так як це вже існуючі елементи у всьому торговому центрі.
На стелях зазвичай виведена вентиляція, пожежна та охоронна сигналізації, аварійне світло та інші комунікації.
З одного боку це спрощує завдання дизайну, з іншого ж, навпаки, його ускладнює, оскільки набагато складніше запропонувати цікаве рішення стелі, якщо по суті змінювати його практично не можна.
Оскільки увагу відвідувачів магазину автоматично концентрується на його продукції, а не стільки на загальній атмосфері його інтер'єру, як, наприклад, в ресторані, то і в дизайні магазину
більше уваги слід приділити зонам з продукцією і зоні "знайомства" з магазином - ресепшн.
ДИЗАЙН VIP-МАГАЗИНУ
Звичайно, з кожного правила є
виключення .
Якщо Ви пропонуєте послуги або товари VIP-рівня, тільки ступивши на паркетну підлогу Вашого магазину, клієнту підсвідомо вже стане зрозумілий високий рівень цін на продукцію.
В такому випадку додаткові витрати на інтер'єр будуть підкреслювати статус салону-магазину, а це в свою чергу впливає на відчуття статусу його клієнтів.
VIP-клієнти, дійсно, готові платити за цей статус, якщо це відчуття підкріплено якісною продукцією і обслуговуванням.
Не експериментуйте з успіхом власного бізнесу, проконсультуйтеся у нас по дизайну комерційної нерухомості м. Черкаси через сайт або по телефону 097-744-08-67