Концепція.
«Сфоткай, як фантастика стала реальністю».
Участь у віртуальній грі дає можливість отримання емоцій і вражень, які користувач не отримає ні в якому іншому місці. А після гри є можливість продовжити отримувати пікові переживання, перебуваючи в даній фотозоні.
Втілення дизайн-концепції.
Для додання цим коридором потрібної атмосфери, вікна повністю закрили роловими шторами, тоді і підсвічування дає необхідний ефект.
По стінах і по стелі запропонували використовувати біле і RGB-підсвічування.
На стелі підсвітку вбудували в підвісні металеві труби.
Існуючі колони доростили і задекорували.
Звичайно, конкретні моделі декору залежать від майстерності декораторів, але зонування ми запропонували таке, щоб можна було фотографуватися по-різному і з різних сторін, щоб був простір для креативу.
Тому скоротили обсяг реквізиту, і не обмежувалися простором біля дальньої колони.
В оформленні намагалися використовувати більше простих елементів (бочки, ящики, мішки тощо), а з того, що складніше і вимагає детального опрацювання, залишається тільки повнорозмірні моделі різних персонажів з віртуальної реальності.
Розмістили так звані "окопи" і стіну зі зброєю, там же можна розкидати гільзи і порожні коробки від патронів; там можна як би сховатися від зомбі, розкидати мішки, пару бутафорських автоматів або навчальних гранат ...
Відвідувачі обов'язково придумають, як їм сфотографуватися.
Якщо відійти до стіни і зробити кадр на окопи, то вийде, ніби зомбі на тебе йде, а якщо відійти далі до дверей, то можна зробити кадр, ніби і жук, і зомбі йдуть на тебе ... Фантазія безмежна!
Дальню стіну оформили у вигляді скелі і вилазить з неї монстра-жука.
Реалізувати це можна, зробивши основу з гіпсокартонної ламаної конструкції, а зверху покрити бетоном і / або декоративною штукатуркою з ефектом каменю.
Можна додати фактурності і обсягу, зробити щілини і отвори в скелі ... Тут вже справа за декораторами.
Радіатори закрили металевими конструкціями з вентиляторами.
Основні складності при роботі над проектом.
- не випробувана дизайнерами сфера;
- прохідна зона (коридор з колонами);
- складність візуалізації необхідних атрибутів і бутафорії (монстрів, зомбі, окопів, скель тощо).
Основні матеріали, використані в інтер'єрі.
Стіни: декоративна штукатурка, перфоровані листи з нержавіючої сталі; декорація з бетону (імітація скелі);
Пол: існуюча мармурова плитка в зоні ресепшн, лінолеум «Автолін D02-03 темно-сірий рубчик» - в селфі-зоні;
Стеля: фарбування в сірий колір, декорування вентиляційними гратами і металевими трубами з вбудованим підсвічуванням;
Вікна: ролові штори чорного кольору;
Світильники над ресепшн: фірми «Eglo»;
Двері: оформили самоклеющейся плівкою з текстурою металевого листа.
Дизайн будь-яких інтер'єрів в Одесі